7 applicazioni di plywood

Plywoodhè largamente fabbricatu cum'è un legnu morbidu è duru, è hè dispunibule in vari gradi di finitura, secondu u so usu destinatu.

  • 1. Revestimentu di Muru Esternu

A custruzzione di muru cumuni nantu à e case novi, in particulare in l'America di u Nordu, hè custituita da un quadru di 2 piedi x 4 piedi o 2 piedi per 6 piedi in una guaina di compensatu di qualità esterna.

I pannelli di plywood sò usati per appiccicà à ogni stud inseme per aghjunghje forza è impediscenu u cambiamentu verticale o horizontale, mantenendu a struttura di frames intacta è quadrata.

Sta tecnica forma una struttura chì si faci bè sottu u ventu forte è durante i terrimoti per via di e so proprietà flexible.

  • 2. Muri interni

Certi tipi di plywood sò boni per pannelli di legnu o framing wall stud interior.

In a maiò parte di i casi, ùn serà micca visibile per a finitura finale, in ogni modu, alcuni compensati di qualità A altamente finiti sò assai boni per affruntà l'internu è ponu dipinti o tinti per dà un stupente finitu di legnu naturali.

  • 3. Tetti è Pavimenti

Hè comunmente utilizatu per guaina tetti è cum'è sub-pavimentu in parechji prughjetti di pavimenti interni.

Nantu à i pavimenti, i pannelli di compensatu ponu include bordi à linguetta è scanalatura chì s'uniscenu per permette di trasportà a carica necessaria senza spostamentu o muvimentu, mentre chì nantu à i tetti, ponu agisce cum'è una pelle assai durable è adatta prima di a posa di piastrelle.metalluo una membrana.

U plywood hè eccellente per e duie applicazioni.

  • 4. Altra Custruzzione

Ùn hè micca raru di truvà eaves è soffitti cuparti cù una pelle di plywood o fatti completamente da ply.

Certi plywoods sò fatti apposta per l'utilizazione cum'è un pruduttu di rivestimentu per apparissi simili à u bordu inversu è u siding batten.

L'imprenditori di custruttori utilizanu ancu comunmente u plywood per a custruzzione di garages staccati è capanni, per pavimenti temporanei è forme di cimentu.

  • 5. Mobili

Pò esse un materiale assai praticu è costu-efficace per a custruzzione di mobili.

In situazioni induve un latu hà bisognu à vede bè, un plywood d'alta qualità pò esse usatu mentre chì per u restu di a struttura, un finitu di qualità inferiore hè bè.

U plywood hè adattatu per quasi tutti i prughjetti di mobili imaginabile in ragiuni, per quessa, ùn hè micca raru di truvallu usatu in comò, armarii, custruiti in media center, scaffali, librerie, tavoli di cunsola ... in fattu, a lista hè praticamente infinita!

  • 6. Cabinets

Hè grande per fà carcasse di armadiu per cucine, camere è più.

Un plywood di bona qualità hè più cà adattatu per l'usu nantu à a spalle è i lati di l'armarii in a maiò parte di i casi è hè un materiale assai superiore à u chipboard tradiziunale o MDF, postu chì dura più, ùn si divide è hè assai più durable.

  • 7. Prughjetti generale

Per via di a so versatilità, hè grande per parechji altri prughjetti di casa da a custruzzione di rampe di skateboard, à cuniglii à casette per cani.

I DIYers in casa amanu u plywood perchè hè ideale per a custruzzione di articuli utili, cumpresi banchi di travagliu, cavalli di serra, sgabelli semplici è cassetti di almacenamento.

In fatti, avemu publicatu uni pochi di prughjetti di DIY faciuli di u nostru propiu cù fogli di plywood.

Perchè ùn verificate micca alcuni di elli è vede solu una manciata di i numerosi modi pratichi chì pudete aduprà plywood in è intornu à a casa?

Hè un grande pruduttu è hè dispunibule in una larga gamma di spessori è gradi, chì varieghja da l'esterno cù l'esposizione à l'umidità à l'applicazione interna secca.

Sempre pruduce una finitura eccellente è forte è ùn costa micca a terra.

Ghjudicate quale tipu di plywood avete bisognu secondu a vostra situazione attuale.Tutti i tipi di plywood sò pruduciuti dalegnu cambiantecun alta qualità.Sò benvenuti à l'ordine.


Tempu di Postu: Apr-06-2022
.