Grade di plywood

TIPI DIPLYWOOD

Plywood strutturale: Adupratu in strutture permanenti induve hè necessariu una forza alta.Questu include pavimenti, travi, casseforme è pannelli di bracing.Pò esse fattu di legnu duru o di legnu.

Plywood esternu: Adupratu nantu à e superfici esterne induve una finitura decorativa o estetica hè impurtante.Ùn hè micca usatu per suppurtà carichi o stress, cum'è nantu à a superficia di e porte esterne, è u rivestimentu di u muru.

Plywood internu: Questu hà una bella finitura, per applicazioni non-strutturali cum'è pannelli di muru, tetti è mobili.

Plywood marinu: Hè trattatu apposta cù conservanti, pittura, o vernice, per resiste à i danni di l'acqua.Hè adupratu in a custruzzione navale, resiste à l'attacchi fungi è ùn delaminate.

GRADE DI PLYWOOD

I gradi di plywood sò determinati da a forza, i decolorazioni, i difetti di a superficia è a resistenza à l'umidità, frà altre pruprietà.A qualità di u vernice di superficia, u tipu di legnu, è a forza di l'adesivu, seranu allora attribuiti una qualificazione particulare.Ogni valutazione determinarà u tipu d'applicazione chì u plywood hè adattatu.

I gradi di plywood sò N, A, B. C, è D. U gradu D hà parechji difetti di a superficia, cum'è u granu è u nodu, mentre chì u gradu N hà pocu di questi.Una qualificazione "CD interiore" per esempiu, indica chì u plywood hà una faccia di qualità C, è una volta di qualità D.Significa ancu chì l'adesivo hè adattatu per l'applicazioni interni.

E caratteristiche uniche di u plywood, a so efficienza di costu, è a facilità d'utilizazione continuanu à popularizà u plywood cum'è materiale di costruzione.

U plywood (sia qualunque qualità o tipu) hè tipicamentifattudaincollazione di parechji fogli di verniceinseme.Uimpiallacciaturei fogli sò fabbricati da tronchi di legnuottenutadaarbre differentespezie.Truverete dunque ogni compensatu cummerciale fattu da diverse spezie di impiallacciatura.

Ghjudicate quale tipu di plywood avete bisognu secondu a vostra situazione attuale.Offriamu alta qualità è u megliu prezzu.Tutti i tipi di plywood sò pruduciuti dalegnu cambiantecun alta qualità.Sò benvenuti à l'ordine.

 


Tempu di Postu: Apr-25-2022
.